2009. január 30., péntek

Narancsos vöröskáposzta


Narancsos vöröskáposzta:
(by Rita)

- fél kg vörös káposzta
- 3-4 darab narancs
- frissen facsart narancslé
- fél evőkanál olívaolaj
- egy evőkanál szezámmag
- citrom

A káposztát lereszeljük, a narancsot apró darabokra vágjuk, majd összekeverjük. Narancslevet és egy kis citromlevet és olívaolajat öntünk rá. Megszórjuk szezámmaggal, összekeverjük és kész is. :)

Ezt a tálat nem sikerült sem megkóstolnom, sem szépen fényképeznem a találkozón, ezért ma elkészítettem itthon. Kicsit kevesebb káposztához használtam, 3 narancsot, és remek lett. Igen, az én salátámban a narancsok nem lettek valami apró darabok. Krékerrel ezt ebédeltem, alig bírtam abbahagyni. Nézzétek meg ezeket az élénk színeket! Az íze ugyanígy feldob!
Amíg itt a szezonja a káposztának, ezt ki kell próbálnod!

5 megjegyzés:

Ungvári Szilvia írta...

A találkozó óta én minden másnap készítek ilyen salátát :-)

Gitta írta...

Szerintem is fantasztikusan finom.

Unknown írta...

En is nagyon szeretem ezt a salatat! Probaljatok ki, hogy egy kis reszelt ceklat is kevertek bele. Szuper!

Monka74 írta...

tegnap találtam meg a receptet véletlen ( már ha olyan van)....és véletlenül:) pont volt egy kis fej vörös káposzta a hűtőben:)
nagyon finom és egyszerű:)

Gitta írta...

Mónika, örülök, egészségedre!
Jó kis téli saláta, én is nagyon szeretem. Legújabban mazsolát is teszek bele, úgy még finomabb!