2009. március 21., szombat

Potluck a Világközepén 2009. március 21-én

Mindig megállapítom, hogy milyen nagyszerű emberek jönnek el ezekre a nyers vegán találkozókra. Persze viszünk finomságokat, nagyon sokat lehet tanulni egymástól, de talán sokkal fontosabb az emberi érintkezés, a találkozás, a beszélgetés. Az a sok lelkes, sugárzó tekintet!

Bár nem tudtam végig ott lenni, mégis úgy érzem, hogy nem maradtam ki semmiből. Ha csak rövid ideig is, de élvezhettem a társaságot, és a hely szellemét. A Világközepe egy nagyszerű hely, oda mindig örömmel megyek.

Érdekes, most saláta alig volt, inkább pestók, krémek, pástétomok, szószok voltak jelen, és isteni édességek.

És bár az időjáráson ezt nem vesszük észre, de itt a tavasz! Erika volt a házigazda, szépen feldíszítette a szobát, kis csokor hóvirág:


És a lelkes utánpótlás: Bogi kicsi lánya Dóri, és az én kislányom Nóri: (háttérben Gábor, Dóri apukája, csak kicsit hasonlít :) )


A mai potluck témája a búzafű volt, és S.Vali hozott is mutatóba, ő otthon így termeszti a búzafűt:


Mindig külön asztalra kerülnek az édességek, íme:


Nálam ez a recept volt a nyerő, nyers zserbó. Ízre nem, csak kinézetre hasonlít a szerbóra. Kíváncsi vagy a receptjére? Coming soon...

4 megjegyzés:

Bogi írta...

Szia Gitta!

Ez gyors volt. :) Egyébként nem Dóri, bár lehetne így is becézni, de inkább maradjunk a Dorkánál. ;)
A nyers zserbó pedig tényleg nagyon jó volt!!!

Üdv,
Bogi

Gitta írta...

Bocsánat Dorka, azt hittem mindegy. Olyan jól hangzott, hogy Nóri és Dóri. Akkor Nóra és Dorka! A lényegen nem változtat: nagyon édesek! Dorka egyre szebb, tündéri édes baba!
puszi, Gitta

Bridge írta...

Szia Gitta!
Tudnál nekem küldeni valamilyen e-mail elérhetőséged, mert felraktam a képeket egy webalbumba.

Bridge (zu@torzsasztal.hu)

Gitta írta...

Ide is írom: gitta@wisoft.hu