2009. június 5., péntek

Mai ebédem

Most csak úgy, receptek nélkül megmutatom nektek, hogy mi volt a mai ebédem. Még otthon, indulás előtt lefényképeztem.


Először is a kréker, szebb szóval lapos ropogós, sárgarépás, lenmagos, tökmagos, ropogós, persze nagyon finom.


Aztán az egyik tál saláta, benne paradicsom, paprika, lilahagyma, spárga, avokádó, petrezselyem, citromlé. (olajat most nem tettem rá, mert a fasírt és a kréker hozza a napi szükséges növényi olaj mennyiséget )


A harmadik edénybe került egy fél fej zöld saláta apróra vágva, és három szelet nyers fasírt.


A krékert és a fasírtot a hétvégén készítettem, a zöldeket pedig reggel frissen vágtam össze. Kis tartókba raktam, úgy mentem dolgozni.

A fasírtokat megkóstolták kollégáim, a felét meg is ették.

A zöldséglét is frissen készítettem reggel, de az lemaradt a fotózásról.

Nincsenek megjegyzések: