2009. augusztus 15., szombat

Ajándékot kaptam!

Teljesen meg vagyok hatódva, és nem is jutok szóhoz. Annyi szeretetet, odafigyelést kapok tőletek, ilyenkor érzem, hogy érdemes ezt csinálni. Mármint a blogot, a sok sok levélre írt választ, stb.

Egy régebbi bejegyzésemben a csokis milkshake receptjénél említettem egy bizonyos hozzávalót... orange blossom water... narancsvirág kivonatot. A Kristentől ellesett receptben szerepelt, de hát kinek van ilyen otthon a kamrapolcon?


Most már nekem!

Bogi Szegedről küldött nekem egy üveggel! Rögtön elkészítettem a kendermagos csokis shaket, és bizony nagyon finom lett tőle, teljesen feldobta! Ki fogom próbálni más italokhoz is, nagyon kellemes, kicsit kesernyés íze, és fantasztikus illata van!

Még egyszer köszönet és hála érte, drága Bogi!

1 megjegyzés:

Adorján Éva írta...

szia gitta! a narancsvirágvíz citromos-mézes limonádéba is nagyon finom, esetleg egy kis friss gyömbérrel vagy mentával (de pár csepp kell csak bele, különben nagyon parfünszerű lesz) ja, és ha elfogy, narancsvirágvizet arab boltokban találsz budapesten, szerintem kb mindegyikben.