2009. augusztus 18., kedd

Diós sárgabarack kosárka málna ágyon

A legutóbbi potluck-on sajnos nem tudtam részt venni. A recepteket így ott a helyszínen nem tudtam begyűjteni. Így arra kérek mindenkit, hogy aki úgy gondolja, hogy mások érdeklődésére számot tarthat az általa készített finomság, küldje el nekem a receptjét. Akitől kapok, az megkapja a többiekét is szépen fotóval megszerkesztve.


Ez a recept érkezett elsőként, S. Vali küldte, fogadjátok szeretettel:

Diós sárgabarack kosárka málna ágyon

Málnát szétterítettem lapos tányéron
Kimagozott sárgabarackot felébe véve megtöltöttem dió krémmel .
Dió krém: ledarált dióhoz reszelt citromhéj, őrölt fahéj,agávé szirup.
Tetejébe egy szem eper.
Bio gyümölcsök, frissen szedve a kertemből.

A fényképen nagyon jól néz ki, szerintem isteni lehetett, sajnálom, hogy nem tudtam enni belőle.

Nincsenek megjegyzések: