2010. január 14., csütörtök

Petrezselymes zöld turmix


Nagyon kell az ilyen sötét és hideg napokon a zöld!
A sok zöld levél, klorofil, napenergia. Kérdés persze, hogy az ilyen téli zöldek mennyi igazi napenergiát hordoznak, de az biztos, hogy többet, mint egy adag finomított, főtt étel!

Gyönyörű sötétzöld petrezselymet láttam meg a zöldségesnél, nem bírtam otthagyni!
Kétféle zöld turmixot is készítettem, egy almásat és egy banánosat. Így volt két fogásos a vacsorám :)

A recept nagyon egyszerű:
1. fél csokor petrezselyem, 1 alma, víz
2. fél csokor petrezselyem, 1 banán, víz

Gyors, finom, egészséges... hmmm

2 megjegyzés:

zsuzsa írta...

Kedves Gitta, tőled tanultam a zöld italokat, és újabban rengeteget kombinálok! Ma reggel spenótosat ittam: csésze vizet, 1 grapefruit levét, fél érett banánt és fél körtét tettem bele. Szenzációsan finom lett! A petrezselymeset is ki fogom próbálni.

Gitta írta...

Szia Zsuzsa! Örülök, hogy te is megszeretted a zöld turmixokat. A variációs lehetőség szinte végtelen. Grapefruit, banán, körte... isteni lehetett!