2010. május 2., vasárnap

Rózsás csoki mousse

Szintén Norka érdeme ez az isteni édesség. Egy hatalmas tállal hozott a potluck-ra, és nagyon gyorsan elfogyott. A szépséges virágok a tetején pedig mind ehető és finom volt!

2-3 db közepes, érett avokádó
2-3 ek kakaó vagy karob por (én vegyesen használtam)
1-2 ek rózsavíz
néhány csepp vanília kivonat, vagy 1 rúd vanília kikapart belseje
Agave szirup vagy sztívia vagy méz ízlés szerint. (én kevésbé édesen szeretem)


Minden alapanyagot turmixgépben elegyítünk, tálaláskor rózsaszirmokkal vagy más ehető virágokkal díszíthetjük.
Az ízesítések tárháza végtelen a narancsolajtól a gyümölcsökön át (hamarosan itt a málna, cseresznye, meggy...:) ) a keleti fűszerekig minden belefér.
Bár igen tartalmas és nem csekély a zsírtartalma ennek a desszertnek, éppen ezért igen kis mennyiség is kielégítheti édesség utáni vágyunkat. Szerintem garantált a siker nem csak élő étel rajongók körében. S bár nem is olcsó mulatság, egyszer- egyszer megengedhetjük magunknak. Egyébként én néha nagy bevásárló helyeken veszem az avokádót, és általában igen kedvező áron.

Nincsenek megjegyzések: