2010. október 15., péntek

2 éves a blog!

Épp ma két éve, 2008. október 15-én született az első bejegyzés.
Már hónapok óta érlelődött bennem, hogy valahogy meg kell mutatni a világnak, hogy milyen finom ételeket lehet csak gyümölcsökből, zöldségekből, magokból készíteni. Elmondhatom, hogy a lelkesedésem nem csökkent azóta sem, egyre több ötletem van... édességek, aszalványok, egyszerű saláták. Időm kevés csak, mindent nem tudok beletuszkolni a nap 24 órájába.


Kicsit félve írtam az első postot 2 évvel ezelőtt... hogy fog tetszeni? Sokan fejvesztve menekülnek, ha véletlenül idetévednek az oldalra. Viszont vannak, akiknek tetszik, kipróbálják a recepteket, és sok levelet is kapok, amiben arról számoltok be, hogy sikert aratott az élő étel, amit készítettetek.

fűszeres-tökmagos saláta

És már nem is vagyok egyedül! Többen adtátok a fejeteket élő, nyers ételek bemutatására, és indítottatok blogot, Klári, Szilvi, Évi, Edina, Anna, Nóra, Anita, Szaffina, Erika, Nahira, Bendegúz, Tonyó remélem nem hagytam ki senkit. Megtaláljátok őket az oldalsávban!

Sok minden történt 2 év alatt. Megjelent az első könyvem, és már több újságban is olvashatjátok a recpetjeimet (pl. Bioinfo magazin).

És ami a legfontosabb: nagyon sok kedves embert ismerhettem meg a blogon keresztül!

Csokis és nem csokis kókuszgolyók

(egy kis statisztika: 387 bejegyzés, 140 rendszeres olvasó, 226400 kattintás)

6 megjegyzés:

sedith írta...

Gratulálok, Gitta! Csodás, amit művelsz! Majdnem egyszerre jubilálunk, én 4 nap múlva leszek 2 éves!:)

Nagy Szaffina írta...

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

Én is csak gratulálni tudok, fantasztikus vagy!
Köszönöm, hogy elindítottad két évvel ezelőtt a blogodat, és megismerhettünk! Sokat tanulhattunk Tőled! Jó érzés ide mindig visszajönni, gyönyörködni a receptekben, olvasni az írásaid!
Tovább is sok sikert, és csak így tovább Kedves Gitta!

Adorján Éva írta...

boldog szülinapot! :D
köszönöm a sok lelkesítést és ötletet, amit adsz nekünk!
puszi

Andi írta...

Kedves Gitta!
Már nagyon régi olvasód vagyok, és gratulálok a jeles napon! Nagyon sokat tanulok Tőled, és remélem, még fogok is. Egyet nem tudok elképzelni csak abból, amit írsz. Hogy van, akit nem varázsol el a Te nyers és egészséges világod.

Gitta írta...

Köszönöm, köszönöm!
Nagyon kedvesek vagytok!

Norka írta...

Szívből gratulálok!