2010. október 19., kedd

Kifőztük Karácsony!


Mi már egy pár napja karácsonyi lázban égünk, beszélgetünk, hogy mi kerüljön az asztalra és megbeszéljük az ajándék ötleteket is. Elhatároztuk, hogy a gyerekekkel együtt fogunk díszeket és ajándékokat készíteni. Tudjuk azonban, hogy vannak családok, ahol nagy a nélkülözés, és nemhogy ajándék, de még a meleg étel előteremtése is gondot okoz. 

Szerintem adni sokkal szebb dolog, mint kapni, ezért is vagyok nagyon izgatott és boldog, hogy részt vehetek ebben az óriási adományozási akcióban, amit Szepyke és csapata, a Kifőztük gárda szervezett és hozott létre: egy gyönyörű elektronikus szakácskönyv, amelynek letöltésével hozzájárulhatunk több száz éhező-nélkülöző gyermek és család boldogabb karácsonyához! 

115 gasztroblogger fogott össze, és alkotta meg a Kifőztük karácsonyi különszámát, melyben 115 ünnepi finomság és díszítési ötlet található. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy én már belekukkanthattam, és alig várom, hogy letölthessem!

Részletekért nézz be ide: Kifőztük Karácsony



Nincsenek megjegyzések: