2010. október 28., csütörtök

A Nyerskonyha legjobb receptjei

Megjelent Victoria Boutenko receptes könyve, a Nyerskonyha legjobb receptjei!

15 recept található a könyvben, rengeteg fázisfotóval illusztrálva. Lépésről lépésre mutatja be az egyes ételek elkészítését, részletesen elmagyarázva minden munkafolyamatot.
Használható receptes könyv főleg azoknak, akik most kezdenek nyers ételeket készíteni.A gyakorlottabb nyersevők is találnak benne új ötletet, én is ki fogok próbálni néhányat.


Ajánlom mindenkinek, nagyon szép kiadvány a Bioenergetic kiadótól.

3 megjegyzés:

Vámosi Nóra írta...

Ó, de örülök, hogy felhívtad erre a könyvre a figyelmemet! Mindenképpen meg fogom vásárolni. :-)

Nahira írta...

Kedves Mindenki.
Minden tiszteletem Victoria Boutenko-é, és az első könyve valami fantasztikus, de erről sajnos nem mondhatom el ugyanezt. Itt is jók a receptek, meg a stílus, de mindössze 15 recept, hihetetlenül szájbarágósan... én nem voltam annyira megelégedve vele, mint ahogy vártam, de lehet hogy akik még csak most ismerkednek az egész nyers konyhával épp ilyenre vágynak...

Gitta írta...

Nahira, tudod, van, akinek éppen ez hiányzott, a kezdőknek sokat jelent.
15 recept tényleg kevés, de ez a 15 viszont mind fantasztikus. Bármelyiket kipróbálhatod, nagyon finomak. És ha valami újdonságra vágysz, akkor pedig ez a 15 recept is nagy segítség lehet.