2010. október 21., csütörtök

Zöld turmix party az Abrakolóban!

2010. október 23-án délután 3 órakor zöld turmix party-t tartunk Sopronban az Abrakoló vitaminbüfében!


Ha a közelben vagy, mindenképpen gyere el, Rád is számítok!

Sokszor hívtam már Timit és Gyurit, hogy jöjjenek el egy potluck-ra, és beszélgessünk végre egy jót. Meséltem nekik, hogy milyen jó hangulatú egy ilyen találkozó. Mindig csak az volt a válasz, hogy "messze van..."
Hát most ha nem is egy potluck-ra, de egy jó kis "Zöld turmix party"-ra elmegyek Sopronba, hogy találkozzam sok kedves emberrel (és Timivel és Gyurival), beszéljek az élő ételek csodájáról, és a zöld turmixról, amit meg is fogunk kóstolni. (hogy is van az a mondás a hegyről, meg Mohamedről?)

Megismerhetem végre az Abrakolót, aminek megnyitásáról oly nagy örömmel számoltam be még tavasszal. És különben is olyan szép Sopron!

Program: Előadás az élő ételekről, a zöldekről, zöld turmix készítés és elfogyasztása, könyv dedikálás, + kötetlen beszélgetés.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

3 megjegyzés:

lanci írta...

szeretettel várunk :-)

rokucakcok írta...

Kedves Gitta!

Köszönöm még egyszer, hogy lefáradtál hozzánk!
Nagy lökést adtál most, pont kezdtem volna leereszteni...

Gitta írta...

Gyuri, nem volt fáradság!
Örülök, hogy láttalak benneteket! És az Abrakoló is szuper hely! Látszik, hogy nem csak az ételek, hanem a szíved is ott van!